♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

تو در تخت

من در تخت

تو با او

من با تیغ

امشب هر دو خون می ریزیم

تو از میان پاهایش

من از رگ دستانم

امشب " مرد "زندگیش می شوی

و من " گدای" دم مرگ

که حتی با دیدن خون رگ هایش

به یاد سرخی لبانت می افتد

اصلا میدانی؟......

گاهی دلم برای خودم تنگ میشود

گاهی دلم برای باور ها و اعتماد های گذشته ام

تنگ میشود

گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم

میگیرد

گاهی آرزو میکنم ای کاش.......

اصلا ای کاش...

دلی نبود تا تنگ شود

تا خسته شود تا بشکند

 اما یاد داغی که بر قلبم نهادی.....

امشب پشت دستانم را با ته مانده ی سیگارم

تا مغز استخوانم سوزاندم....

هه....حال برو در آغوشش

 بلندتر ناله کند تا مستش شوی.....

" عزیز لــــــــــــعــــــــــنــــتـــــــی ام "

 



نظرات شما عزیزان:

REZA FUNY
ساعت9:00---30 شهريور 1393


DUYĞU
ساعت23:32---21 شهريور 1393
از اعماق رویاهایم ،فریادهایم را سکوت میکنم
تا در حقیقت بمیرد این جسد متحرک
میان اینهمه دروغ های واقعی
زیر آوارهای باران مانده ام با چتر آهنی
میشوید خوبی هایم ،را نمیبرد پلیدیهایم را ،
بس که سنگین شده ام سیل ها هم طرفم نمی آیند
بی تو من اینم نه کمتر نه بیشتر


DUYĞU
ساعت23:32---21 شهريور 1393
لمس کن کلماتی ر اکه برایت می نویسم ...
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ..
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ...
لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ...
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد ...
لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است ...
لمس کن لحظه هایم را ...
تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم،
لمس کن این با تو نبودنها را.


سروش
ساعت14:48---20 شهريور 1393
وبلاگت عالی منتظر پستای جدیدت هستم لطفا زود به زود آپ شد



پاسخ:سعیمو میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
20 / 6برچسب:تو در تخت, | 14:18 | ShAgHaYeGh |