♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

وقتی موژه میزنی که یه وقت نریزه اشکات

با سرپایین زل میزنی به نوک کفشات

منجمد میشه خون داغ تو رگات

میگیره صدات و یخ میزنه دستات

 



نظرات شما عزیزان:

REZA FUNY
ساعت9:03---30 شهريور 1393

اگه دلت گرف هیچ وقت اشک نریزدرخود بشکنی بهتر از اشک ریختن است
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بابا ریمیل شد 70 هزار تومن
میفهمی؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخ سگ تو روحت



خاطره عشقی
ساعت2:15---22 شهريور 1393

مرسی از زحمتت.ممنون.همیشه سر بزن نظراتتو بخون.موفق باشی صبور.


پاسخ:خواهش میکنم حتما


DUYĞU
ساعت23:41---21 شهريور 1393
هيچکس سرش آنقدر شلوغ نيست

که زمان از دستش در برود و شما را از ياد ببرد

همه چيز برمي گردد به اولويت هاي آن آدم

اگر کسي به هر دليلي تو را يادش رفت

فقط يک دليل دارد

تو جزو اولويت هايش نيستي
پاسخ: مرسی این متنت عالیه


DUYĞU
ساعت23:39---21 شهريور 1393
نه در زندگي خويش زندگي مي‌کني
نه در روزهايي که مي‌گريزند
مي‌پرسند کجايي تو ؟
مي‌گويم در دل عشق
رگ‌هايم به رودهاي آينه مبدل شده‌اند
که به اين افسانه جان مي‌دهند
افسانه‌اي که از دو جوان مي‌گويد
پس از راهي دراز
در درون هم ، ديگري را يافتند
و حيران شدند
در اين موقع
بر موقف عاشقان
اما در اندروني روياها


SeCret
ساعت3:01---21 شهريور 1393
دلم تنگ شده
برای وقتی که می گفتی :دلم واست تنگ شده
دلم تنگه…
برای بودنت
شایدم لبخند خودم
دلم برای همه چیز تنگ شده جز
نبودنت !


سامیار
ساعت14:49---20 شهريور 1393
پیش اسم ما نوشتن حقته باید ببازی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: