♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

هـــــــــــــوای تو از دود سیگار هم مضر تر است

دود سیگار به "ســـــــــــرفه ام"

می اندازد هــــــــــوای " تــــــــــو"

به گریه ام

 



نظرات شما عزیزان:

SeCret
ساعت3:05---21 شهريور 1393
زندگی من ٬
چون سیگاری بر لبانت ٬
دود شد و به هوا رفت ...
...
نمی
دانم میان این
خاکسترهای سوخته ٬

هنوز به دنبال کدام رد
خیانتی ؟؟؟


mahdi
ساعت16:20---17 شهريور 1393
درود.
ممنون از حضورت در وبم و نظرات زیبا و همچنین لینک کردن وبم ومنم شمارو لینک کردم
راسی گفته بودی واس نویسندگی ظاهرا امادگیشو داری اگه میشه ی وقتی بذار راجعش مفصل تر بحرفیم
دمت گرم
راسی اپم ها


DUYĞU
ساعت21:09---12 شهريور 1393
من غرورم را مدیون بارانم
هنوز باران را سپاس که پنهان کرد اشک هایم را
باران را سپاس که آبرویم را خرید
تا نفهمند آدم ها که من از تنهایی نیست که قدم می زنم
من زیر باران رفتم تا که آسوده خاطر ببارم بی آنکه بترسم از نگاه کسی
به سلامتی باران که حفظ کرد غرورم را


shabnam
ساعت17:20---9 شهريور 1393
هی روزگار
انشرلی هم نشدیم کسی ازمون بپرسه تکرار غریبانه ی روز هایت چگونه گذشت


sisi
ساعت23:58---8 شهريور 1393
سیگار را بکش تا بدانی چه دردی میکشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
8 / 6برچسب:, | 23:47 | ShAgHaYeGh |