♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

خدایـــــــــــــــــــا

صبر ایوب را به رخ من نکش

من

"عشقم"

را در اغوش دیگری دیدم و دم نزدم......!!!

 



نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت2:52---30 شهريور 1393

یادته گفتی قسمت این بود که من با تو نباشم...

تا توی این قصه تنها تر از تنها باشم...

روی پیشونی من نوشته بود که تو بری و

من یک عمر به دنبال تو سرگردون کوچه هاشم...

قسمت این بود از کی می خوام شکایت بکنم...

یاتوی این قصه کی و مقصر بدونم...

آخه درد من این بود که بعد از این قسمت ها

سالها باید منتظر قسمت آخر بمونم...

حالا قسمت آخر رسیده ، انتقامم و ازت میگیرم

هر کی عاشق توٍٍِِِیه جونش و ازش میگیرم..

من میخوام زجر کشیدنت و ببینم

وقتی میوفتی به پام اشک چشمات و ببینم

تو من و بازی دادی و به احساسم خندیدی...

حالا اگه تو با گریه بخوای برگردی...

من به گریه هات میخندم

در خونم که همیشه بازه در قلبمو به روت میبندم...

همیشه از رو ناچاری پیشم میموندی...

من این و از تو چشات میخوندم...

ولی باز دروغ میگفتم به دلم...

دلم و آروم میکردم با دروغام یه کم

دیگه دلم باور نداره حرفای من و

نمی خواد ببینه حتی یه لحظه تو رو

می خواد از همه انتقامشو بگیره

می خواد دنیاشو،جونیشو پس بگیره...

می خواد جواب خیانت تو رو بده

می خواد اون غریبه جلو چشمای تو جون بده

تنها دلیل نفس کشیدنم تو بودی یادته؟

این روزا دلیل تنگی نفسام فقط وجودته...

این دفعه کارو تموم میکنم حالا ببین...

دارم التماساتو میشنوم میگی تو رو خدا متین

اما من خیلی وقته که سنگی شدم...

واسه شکستن تو و مردن خودم آماده شدم..

حکم پیشونی من و تو برام تعیین کردی...

حالا من آزادیت و به اعدام تبدیل میکنم...

اخرین شعر خودمو برات نوشتم شقایق امیدئارم خوشت بیاد.

پاسخ:عالی بود خیلی قشنگ مرسی متین عزیز

بازم به من سر بزن منتظر نظرای قشنگت هستم



SeCret
ساعت3:10---21 شهريور 1393
گـل یا پــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


رزا
ساعت8:19---14 شهريور 1393
سلام عزیزم
ممنون به من سر زدی
وبلاگ فوق العاده ای داری
لینکت کردم


DUYĞU
ساعت21:09---12 شهريور 1393
اگه رویایی داری باید ازش محافظت کنی
مردم نمی تونن خیلی کارها رو بکنن
دوست دارن تو هم نتونی
اگه یه چیزی رو می خوای
باید به دستش بیاری
مکث نکن...


فروغـــــــــــــــــــه بابا
ساعت12:22---9 شهريور 1393
میخواستم چشم هایش را از پشت بگیرم دیدم طاقت اسم هایی را که میگوید ندارم

آراد
ساعت23:59---8 شهريور 1393
خوشم میاد یه پستتم بدون نظر نمیمونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
8 / 6برچسب:, | 23:43 | ShAgHaYeGh |