♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

نـــــــه......!!!!!!!!!!

اصلا هم اینطور نیست...!!!!

من اصلا دلتنگ تو نیستم!

و حتی فکر میکنم

همین دیروز بود که با هم بوده ایم

اصلا هم در نبود تو اشک نریخته ام..!!!

به آن کلاغ خبر چینت هم بگو از این به بعد

چشم های کورش را بیشتر باز کند!!

تا وقتی خواست گزارش اشک های مرا بدهد...!!!

پیاز توی دستم را هم گزارش کند..!!

آهــــــــــــان!

راستــــــــــــــــی!

نگفتم!

از وقتی تو نیستی

دست و دلم خیلی به کار میرود

مامان هم تعجب کرده!

آشپزی میکنم!

گردگیری میکنم!

جارو میکشم!

اصلا همین هم هست

که زود خسته میشوم

و شب ها زود زود میخوابم

گفتم یه وقت فکر نکنی

برای اینکه در این دوری تو!

زودتر شب ها  و روزها را سر کنم!

زود میخوابم!!

تــــــــازه!!!!

یک نشاط خاصی هم یافته ام....!!!

هرکی به من میرسد

نیش  تا منتهی الیه ام را که باز میکنم

میگوید:

خوشحالی ها !

خوش بحالت!

میگویم:

خیلــــــــــــــــی

تا چشم شورت از جا دراید

میدانی؟؟؟

این مسیر همیشگی را که تنهایی طی میکنم..!!

می روم

می ایم

این باد و باران لطیف را که حس میکنم

همچین  فِرِش می شوم کلا!!!

اصلا فکر نکنی یاد و خاطراتمان می افتم ها !!!

اصلا

اتفاقا

خوشحال هم هستم

تنهایی

خیلی خوش میگذره

آن هم تو خیابان به آن بلندی

تازه باران هم بیاید

وای

چه شود...

این تلفن را هم کلا کشیده ام!!!

می دانی

نه اینکه انتظار دیوانه ام کند ها !

هی نیست همه زنگ میزنند!!

وقتشان را ندارم

گوشی  هم اگر کنارم گذاشته ام

منتظر هیچ کس نیستم

این ساعتش را با گرینویچ تنظیم کرده ام

خوشم می اید هی نگاهش کنم

ببینم ساعت چند است

به هر حال

تو اصلا مگر فضولی

تو فقط بدان

اینجا دیگر کسی

دلتنگ تو نیست

به یاد تو نیست

منتظر تو نیست

اینها را بدان

اما عاقل باش

کسی که من میشناختم

هرخزنبلاتی را

باور نمیکرد

♥ M ♥

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

REZA FUNY
ساعت10:56---30 مرداد 1393
بیگ لایک

جاست فور یو لاو


shahram
ساعت23:42---29 مرداد 1393
تورو دوست دارم هرجور که باشی
تو فقط باش
هستی باش نیستی؟
نیستی نداره باید باشی


محسن
ساعت23:40---29 مرداد 1393
خیلی مغروری
عاشق از غرورش میگذره برای رسیدن به عشقش خانمی


shadi
ساعت23:35---29 مرداد 1393
دقیقا تو این پستت میشه غرور بی اندازتو به چشم دید چرا انقد مغروری تو دختــــــــــــر

mahdi
ساعت19:21---29 مرداد 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی یه خبر بده در خدمتم
قربانت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
29 / 5برچسب:, | 18:37 | ShAgHaYeGh |