♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

فرض میکنم تو خیلی دوستم داری

همین قدر که من دوستت دارم

و.........

یکی از این روزها

دلت برای روزهای قشنگمون تنگ میشه

فرض میکنم

هیچ وقت بی تفاوت نبودی

و تمام این ساعت ها که نبودی

به یادم بودی

فرض میکنم

دنیا هنوز ادمای احساساتی مثل منو دوست داره

و تـــــــــــــو........تو همین لحظه

دلت برای یه ثانیه از اون روزایی که با من بودی

 سخت تنگ میشه

فقط فرض میکنم

همین

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت23:39---29 مرداد 1393
وبت محشره با افتخار لینک شدی عزیزم

sinaaaaaa
ساعت23:38---29 مرداد 1393
لاو
این لاو چی بود انداختی تو دهن من
تف تف تف خخخخ
قالبتو عوض کن خیلی تیرست ادم دلش میگیره میاد تو وبت مخصوصا با این اهنگ دیگه هیچی


سوگل
ساعت23:36---29 مرداد 1393
عالی عالی عالی هرچی از وبت تعریف کنم بازم کمه

لاله خانم
ساعت22:35---29 مرداد 1393
اینجــــــــــــا تک پری
ینــــــــــــی
پــرپـــری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
29 / 5برچسب:, | 18:33 | ShAgHaYeGh |