♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

دلم میخواد نصف شب بهش اس بدم : هیچی

اونم از خواب بپره جواب بده : چی هیچی؟

منم تا صبح صدتا جواب بدم:

♥هیچی نیست که جای خنده هاتو واسم بگیره♥

♥هیچی نیست که مثل تو خوشحالم کنه♥

♥هیچی نیست که بتونه مثل تو بهم ارزش زندگیو بفهمونه♥

♥هیچی نیست که مثل تو بهم ارامش بده♥

♥هیچی نیست که باهاش احساس خوشحالی کنم♥

♥هیچی مثل تو شب و روزمو برام شیرین نمیکنه♥

♥هیچی نمیخوام ناراحتت کنه.....♥

♥هیچی ارزش اون اشکاتو نداره...♥

♥هیچی نیست که باعث بشه دوست نداشته باشم♥

♥هیچی نیست که من و از تو دور کنه♥

♥هیچی نیست که از تو واسم مهم تر باشه♥

♥هیچی غیر از تو عشقم نیست...هیچی♥

♥هیچی همینجوری میخواستم از خواب بپرونمت♥

♥ که بهت بگم دوست دارم♥♥♥ M ♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

لاله خانم
ساعت18:29---26 مرداد 1393
واییییییییییییی عزیزم وبلاگت احساسات ادم و برانگیخته میکنه بیشتر پست بزار
پاسخ:چشــــــــــــــم


لیندا
ساعت17:51---23 مرداد 1393
مرسی خیلی وب خوب و پرامکاناتی داری فقط لطفا اهنگ هم بزار تو وبت عزیزم به من سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
23 / 5برچسب:, | 16:22 | ShAgHaYeGh |