♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

 

عاشقت بودم عاشقت هستم

ولی......

دیدم تو نه عاشقم بودی نه عاشقم هستی !

واسه همین میخوام برم

این دفعه واقعا میرم.....

میرم و حتی پشت سرمو نگاه نمیکنم!

میخوام قـــیدتو بزنم.....

همه ی عکساتو پاک میکنم.....

همه خاطرات و

صدای نفسات و

بوسه هات و

صدات و

دورغات و

همه چیز و پاک میکنم!!

کم کم فراموشم میشه

ولی

دیگه اهمیت نمیدم!

چشام هرشب پر اشک میشه

ولی دیگه اهمیت نمیدم!

قلبم از غصه سنگ میشه 

ولی دیگه اهمیت نمیدم!

اروم اروم میرم جلو

دیگه به هیچی اهمیت نمیدم!

تو همه چیزمو گرفتی

دیگه هیچی برام نمونده!

دیدی چقــــــدر آسون تموم شدم؟؟؟

مهم نیست

فدای سرت

همین که خوشحالی خوشحالملبخند



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت15:52---23 مرداد 1393
اهنگ هم تو وبت بزار عزیز برای قشنگ تر شدن وبت میگم هرچند بدون اهنگ هم وبت عالیه
پاسخ:در اولین فرصت حتما جناب


shahin dj
ساعت15:50---23 مرداد 1393
وبت محشره جیگر به من سر بزن خوشگله

جیگرطلا
ساعت15:48---23 مرداد 1393
وایییییییییییییییییییی توروخدا دلم گرفت
تبادل لینک بزنیم


shabnam
ساعت15:46---23 مرداد 1393
عاشق وبت شدم عزیزم با تبادل لینک موافقی؟

siyamak
ساعت15:45---23 مرداد 1393
غم عالم اومد تو دلم دختر چرا انقدر وبت دلگیره به من سر بزن

solmaz
ساعت15:43---23 مرداد 1393
عالی وبت در عین سادگی به من سر بزن عزیزم مرسی از مطالب قشنگت حال و هوای ادم و عوض میکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
23 / 5برچسب:, | 11:34 | ShAgHaYeGh |